Ännu en sen kväll på jobbet

Ja nu äntligen är den här kvällen snart slut. Sitter här bakom disken till den gamla trafikledningen. Släckte precis en lampa så nu är det mysbelysning på Swebus Tyresö! Allt som saknas nu är ett par mysbyxor och en filt..kanske en bra film och typ en soffa..och en ledig dag imorrn..och ja..nu kom jag av mig!

Det händer ju att jag lysssnar på radion, det är ju trots allt en sak att ha den på och att faktiskt lyssna. Efter EMINEM och några till hade jag fått lite respekt för rap-musiken och tyckt att vissa texter faktiskt var väl skrivna. Men häromdagen kom ett riktigt jävla stolpskott men den vidrigaste text jag någonsin hört. En skam för rappen! Det är en låt som heter Hotel Room Service med Pitbull. Hela skiten är hemsk men det som fick mig att asgarva och inse att rappen har nått botten är när han kläcker ur sig:

"let me tell you what we gon’ do. 2 + 2, i’m gon' undress you.
Then we’re gonna go 3 and 3 you gon’ undress me.
Then we’re gon’ go 4 and 4, we gon’ freak some more"

...Alltså det är så dåligt att jag inte vet om man ens kan ta det här på allvar. Hur kan han spelas på radion???? Det måste finnas bättre band och artister än han!

Ok nu är det en halv timme kvar tills jag slutar. Bäst att jobba lite nu då så man kan gå hem!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback