Dag 3, timme 2.

Det är tredje dagen på veckan, och mitt schema är lagt 4:30-13. Måndagen var OK, om man mäter hur vaken jag kände mig. Igår var jag trötter och idag är jag ungefär lika trött.

Man lovar sig alltid dyrt och heligt på morgonen att "ikväll...ikväll ska jag lägga mig extra tidigt så jag får sova ordentligt!" och man plågas av konstanta gäspningar och tunga ögonlock hela långa dagen. Men så inpå småtimmarna när man passerat 20:00, har du inte gått och lagt dig innan dessär det kört för av någon underlig anledning vill kroppen ta ut sin hämnd då. Det är som att kroppen säger "jaha, du har pinat mig hela jävla dagen. Klockan är åtta och du har fortfarande inte lagt dig för att låta mig sova. Då kan du förbli vaken. Ditt jävla as!" och så sitter man där i soffan och känner sig plötsligt ganska pigg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback