Dag 1, vecka 1 av 3.

Nu är vi igång! Igår packade jag min väska med måltisersättningar på pulver med Rogers Shaker, arbetsskor. Jag har köpt en prova på-påse med måltisersättningar så jag hade noga planerat att jag till frukost dricker nyponsoppa, tomatsoppa till lunch, en chokladshake till mellis innan jag går hem.

Det börjar med att jag doserar fel med nyponsoppan, tar 1.5dl vatten istället för 2,5dl. Smakade skit! Såklart. Spädde ut med vatten men den gick inte att rädda. Tvingade i mig halva men fick kvälningar. Tomatsoppan hade samma underton av äckelsmak som nyponsoppan men var väl inte lika tydlig. Känner mig lite missmodig på om det inte blir godare än så här... Ska gå och bland min chokladshake får vi se om den är OK eller lika äcklig som allt annat hittills... :S

Men hungerkänslor är inte så tydliga...än!

Kommentarer
Postat av: Karin

Mamma säger: Glöm inte att dricka mycket vatten!

2012-01-16 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback